شما اینجا هستید
اخبار » فروش قابل توجه در تیرماه ، با وجود رکود در بازار/اعلام استان های برتر در فروش محصولات

به گزارش خبرنگار ما ، فیروزیان حاجی مدیر کل بازاریابی و فروش گفت: با توجه به تأکیدات مدیر عامل محترم در خصوص استفاده از خرد جمعی و اهمیت توجه به نظرات ، پیشنهادات و راه کارهای مدیران استانی در تصمیم گیریهای کلان و سیاست گذاری ها برای آینده، معاونت بازرگانی و اقتصادی همایش های بازاریابی و فروش را به صورت منظم با حضور مدیران و روسای ادارات استانی در هر ماه برگزار نموده است، تا از این طریق بتواند علاوه بر ارزیابی مستقیم از وضعیت استان ها، چشم انداز درستی از بازار مصرف ترسیم کند و از تمام توانایی های موجود درادارات استانی حداکثر استفاده را به عمل آورد.

index

وی اذعان داشت: با برگزاری سومین همایش بازاریابی و فروش در هفته گذشته با هدف مشارکت مدیران استانی در تصمیم گیری های کلانِ حوزه های بازاریابی و فروش و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت استانها و ارزیابی عملکرد آنها، امید آن می رود با تداوم این جلسات که تاکنون دستاوردهای قابل توجه ای نیز داشته است، بتوانیم با همکاری سایر بخش ها، برنامه ها و سیاست های فروش محصولات را با قدرت پیش ببریم، چرا که هدف اصلی همه ما در نهایت افزایش فروش و ایجاد ثبات در بازار و محافظت از منافع شرکت، شرکای تجاری و مصرف کنندگان محصولات آن می باشد.

فیروزیان حاجی اظهار داشت : با توجه به اعتماد به نفس ایجاد شده در بدنه شرکت دخانیات و حمایت اولیاء محترم شرکت شاهد موفقیت قابل توجه در فروش محصولات با وجود رکود سنگین و افت فروش سنتی ناشی از ماه مبارک رمضان بوده ایم.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق و تلاش های تمامی همکارانم در مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیریت ها و ادارات استانی سراسر کشور، توزیع محصولات جدید در سبد ماه گذشته و قیمت گذاری رقابتی محصولات و اجرای سیاست توزیع مویرگی بازخورد مثبتی در بازار داشته است وتوانستیم بخش عمده ای از سبد اختصاص یافته محصولات به استانها را بفروش برسانیم.اولویت اصلی ما در بخش بازاریابی و فروش پیگیری قدرتمند سیاست های فوق و اجرای فاز دوم توزیع مویرگی در سایر استان ها، در نیمه دوم سال جاری می باشد.

مدیر کل بازاریابی و فروش با اشاره به ایجاد ثبات در بازار مصرف و عدم نوسانات در قیمت محصولات دخانی بر خلاف سالهای گذشته، تاکید کرد: نقش از دست رفته شرکت دخانیات در مدیریت بر بازار مصرف مجدداً احیاء شده است و با ایجاد ارتباط شفاف  و دو سویه با عاملین فروش و قیمت گذاری واقع بینانه محصولات جدید امید داریم در آینده نزدیک سهم از دست رفته برندهای شرکت را در بازار مصرف را دوباره بدست آوریم و در کنار آن با افزایش سهم خود، جایگاه شایسته و واقعی شرکت دخانیات را احیاء کنیم.

فیروزیان حاجی ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های مدیران و رؤسای ادارات دخانیات سراسر کشور در ایام رکود سنتیِ ماه مبارک رمضان عنوان کرد: شرکت دخانیات توانسته است با وجود مشکلات جاری درآمد قابل قبولی را در این ماه کسب نماید.

وی با اعلام نام ده استان برتر تهران، اصفهان، چهار محال و بختیاری، قم و مازندان (با فروش بیش از ۱۰۰ درصد) و خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان، مرکزی و زنجان (با فروش بیش از ۷۰ درصد) افزود: سایر ادارات استانی نیز باید با برنامه ریزی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسل های خود بتوانند همچون استان های برتر و موفق سهمیه تخصیصی را بفروش برسانند.

مدیر کل بازاریابی و فروش برنامه ریزی و ارائه راهکار برای بهبود وضعیت فروش استان هایی که کمتر از ۵۰ درصد سهمیه خود را فروخته اند جزء اولویت های این مدیریت دانست و گفت: عملکرد مدیران و روسای ادارات استانی در زمینه فروش محصولات، بصورت منظم و دقیق رصد خواهد شد و در صورت عدم هماهنگی و همراهی با سیاست های جدید فروش ،منافع کلان شرکت در تصمیم گیری لحاظ خواهد شد.

فیروزیان حاجی اظهار داشت: عقد قرارداد با شرکای تجاری (عاملین فروش) معتبر و خوشنام با رعایت صرفه و صلاح شرکت برای فروش محصولات کندرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته در تیرماه بوده است.

وی افزود: در فضای رقابتی امروز کسب درآمد پایدار مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت هاست و خلق مزیت رقابتی کارآمدتر نسبت سایر رقبا، از عوامل اصلی موفقیت در بازاریابی و فروش به حساب می آید. مدیر کل بازاریابی و فروش در پایان با اشاره به افتتاح خط تولید بهمن کتابی توسط مدیرعامل محترم شرکت اظهار داشت، بزودی با قیمت گذاری این محصول جدید توزیع آن در بازار مصرف آغاز خواهد شد تا از این طریق به یکی از اهداف مهم شرکت که همان پاسخ به نیاز مشتریان و بازار است، دست یابیم.

منبع: http://www.irtobacco.com/Portal/newsite/module/News

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران | Iranian Anti Tobacco Association | IATA | جمعیت پیشگیری و کنترل مصرف دخانیات