اخباراخبار جمعیت

ادامه همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم، با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران طی جلسه ای در تاریخ ۱۵ تیرماه، با حوزه علمیه خواهران در قم عرصه های همکاری دوجانبه را  بر اساس تفاهم نامه فی مابین بررسی و عملیاتی شدن این همکاری را در دستور کار قرار دادند.

در این جلسه که با حضور مدیران اجرایی جمعیت و مدیران واحدهای مختلف حوزه علمیه خواهران برگزار گردید، طاهری، مدیر اجرایی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران ضمن تشریح فعالیت های جمعیت از همکاری مدیران حوزه تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

در این جلسه دکتر علیگل با بیان آسیب های جسمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از مصرف دخانیات خواستار نقش پررنگ خواهران طلبه به عنوان مبلغین دینی و فرهنگی در زمینه ی آگاه سازی مادران به علت نقش بسزای آنها در تربیت فرزندان جامعه شدند، همچنین حجت الاسلام رباطیبان مسئول ارتباط با حوزه خواستار مسلح شدن طلاب به علم مضرات دخانیات و تزریق این علم به جامعه شده و اظهار داشت مردم همیشه در موارد مختلف از روحانیت و مراجع تقلید تبعیت کرده و در این باره هم روحانیت می تواند نقش بسیار موثری ایفا نماید.

مسئول اداره کل تبلیغ با اعلام آمادگی شبکه کوثر نت، در فضای مجازی با بیش از ۱۰۰ هزار عضو در کشور خبرداد و اظهار داشت: بستر فضای مجازی  می تواند نقش بالقوه ای در این زمینه اجرا کند که نباید از آن غافل شد.

حاضرین در جلسه با بررسی ظرفیت های حوزه و عرصه هایی که امکان فعالیت در زمینه کنترل مصرف دخانیات را دارند به تعامل فکری پرداخته و قرار بر تداوم این جلسات و عملیاتی شدن موضوع در فضای مجازی و حقیقی، صادر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟