اخباراخبار جمعیتاخبار فرآموزفرآموز نفس پاکویژه

برپایی میز خدمت «جمعیت» در نخستین جشنواره حال خوب کانون پاد

همزمان با هفته سلامت نخستین جشنواره حال خوب کانون پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات) با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۴، کانون پیشگیری از استعمال دخانیات و سمن‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با دخانیات برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی « جمعیت»، در راستای تحقق شعار “حال خوب و سلامت برای همه”با حضور دکتر حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران ، شیخ سفلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ، سازمانها وانجمن های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری از دخانیات، اعضای کانون پاد، دبیران کانون های منطقه ،جمعی از مدیران شهری و شهروندان  در بوستان سمیه منطقه ۱۴ اجرا شد.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران ضمن تقدیر از برگزاری چنین جشنواره هایی برلزوم ایجاد نشاط اجتماعی ،افزایش مشارکت و هم افزایی سازمان های مرتبط در این حوزه تاکید و بیان کردند که اقدامات هماهنگ و گسترده ای در شهر تهران برای تنویر افکار عمومی در خصوص مضرات استعمال دخانیات، ترفندهای صنایع دخانی و اهمیت ترک دخانیات انجام می گردد.

در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه های متنوع هنری فرهنگی آموزشی از جمله سخنرانی انگیزشی دکتر مصطفی فروتن کارشناس و روانشناس شبکه سلامت، هنرنمایی ایمان عادلی از مجریان یوگای خنده ، خدمات سلامت محور رایگان چون بینایی سنجی، اسکن کف پا، ویزیت پزشک عمومی، اسپیرومتری ،برپایی میز معرفی خدمات سازمان ها ،برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با مشارکت واحد اجتماعی نیروی انتظامی ،اجرای گروه شاد و عروسکی نفس های پاک و…ارائه شد.

برپایی میز خدمت « جمعیت»

همچنین در این جشنواره  فعالیت های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران از قبیل مشاوره ترک دخانیات، مضرات استعمال دخانیات ایران و… باحضور نماینده جمعیت برای بازدیدکنندگان شرح داده شد و بروشورهایی نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در اختیار آن ها قرار گرفت.

اجرای نمایش عروسکی توسط فرآموز نفس پاک

مربیان مرکز فر آموز نفس پاک «جمعیت » در  این جشنواره حضور پیدا کردند و در راستای آگاهی بخشی و آشنایی  کودکان و خانواده های آن ها با مضرات استعمال دخانیات با اجرای نمایش شاد و طنز عروسکی به آموزش‌های ضد دخانیاتی پرداختند.

پویش جمع آوری فیلترهای سیگار توسط سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه از دیگر برنامه های به اجرا درآمده در بوستان سمیه به مناسبت هفته سلامت بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

تقدیر از جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

در پایان برنامه از مدیران انجمن‌های حاضر در همایش با حضور مدیران حاضر با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و با سخنانی تجربیات خود را در رابطه با چگونگی فعالیت های خود در سطح جامعه برای پیشگیری از مصرف مواد دخانی بیان کردند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟