اخباراخبار جمعیتویژه

اولین همایش ملی دانشگاه عاری از دخانیات برگزار می‌شود

معاونت دانشجویی و مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه بوعلی استان همدان برای اولین بار در کشور همایش ملی دانشگاه عاری از دخانیات، آسیب‌های روانی و اجتماعی را برگزار می‌کند.

 این همایش قرار است به صورت آنلاین در تاریخ ۲۸ تیرماه جاری برگزار شود و اساتید برتر این حوزه از سراسر کشور در آن به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

همایش مذکور در راستای کاهش آسیب‌های همه‌جانبه دخانیات و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و اساتید درباره مضرات آن است. با توجه به فعالیت‌های بیش از ۴ دهه جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در این راستا، دانشگاه بوعلی از اساتید این موسسه دعوت به عمل آورده که در این همایش مطالب و اطلاعات خود را با ارائه سخنرانی در اختیار دیگران قرار دهند و اساتیدی که از این موسسه در این همایش سخنرانی خواهند داشت دکتر اباذر اشتری عضو هیئت‌علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و مشاور مرکز تحقیقات کنترل دخانیات «جمعیت»، دکتر فاطمه متین خواه روان‌شناس و مدیر مرکز فراموز نفس پارک «جمعیت»، دکتر محمدعلیگل عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و مشاور رفتاری ترک دخانیات و عضو هیئت‌مدیره  نمایندگی «جمعیت» در قم، دکتر محمدرضا شالبافان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران،خواهند بود.

پژوهشگران و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این همایش، اینجا را کلیک کنند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟