اخباراخبار جمعیتمرکز تحقیقاتویژه

تبلیغات غیرقانونی محصولات دخانی الکترونیکی با بازاریابی آنلاین

طبق مطالعه جدیدی که در مجله بین‌المللی تحقیقات محیطی و سلامت عمومی منتشر شده‌است، فروشگاه‌ها از طریق بازاریابی آنلاین در حال گسترش خطوط تولید خود، در پاسخ به محدودیت‌های شدیدتر سیگارهای الکترونیکی هستند.

در سال ۲۰۲۱، محققان با ۶۰ صاحب یا مدیر فروشگاه‌های سیگار الکترونیکی در چندین شهر ایالات متحده مصاحبه کردند تا تأثیر محدودیت‌ها بر فروش و استراتژی‌های بازاریابی سیگار الکترونیکی را بهتر ارزیابی کنند.

به گزارش مرکز تحقیقات کنترل دخانیات و به نقل از تباکو کنترل، اکثر فروشندگان محصولات دخانی الکترونیکی در  ایالات متحده آمریکا یک وب‌سایت داشتند و از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ آنلاین محصولات خود با دسترسی به فروش آنلاین استفاده می‌کردند.

بازاریابی آنلاین سریعترین بخش از خرده‌فروشی محصولات دخانی الکترونیکی است که بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است. شرکت‌های تولیدی محصولات دخانی الکترونیکی به طور فزاینده‌ای محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق شبکه‌های اجتماعی تحت حمایت اینفلوئنسرها تبلیغ می‌کنند.

در سال ۲۰۲۱، در فرانسه، ژاپن توباکو اینترنشنال و بریتیش امریکن توباکو به دلیل تبلیغات غیرقانونی محصولات دخانی، محکوم شدند.

ترجمه مرکز تحقیقات کنترل دخانیات

http://tcrc.iata.org.ir/1089/1089/circumventing-vaping-regulations-with-online-marketing-and-cbd/

این مطلب ترجمه‌ای است از:

http://www.generationsanstabac.org

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟