اخباراخبار استان ها و نمایندگانواحد پادویژه

کارگاه آموزشی طرح پاد در دبیرستان دخترانه شهید سر آبادانی منطقه ۹

روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه سال جاری، کارگاه آموزشی طرح پاد (پیشگیری استعمال دخانیات) با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و  کادر آموزشی دبیرستان دخترانه شهید سر آبادانی منطقه ۹، در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، کارگاه نخست با حضور خانم عابدی و محمدی و همکاران اجرایی طرح پاد خانم‌ها عباسی و اسماعیلی برگزار شد.

خانم عابدی مدرس طرح پاد، در آغاز به معرفی طرح پاد و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و اهداف آن طرح پرداخت و در ادامه به شرح مراحل طرح و نحوه اجرا اشاره کرد. در این مرحله دانش آموزان پایه هفتم با طرح آشنا و علاقه‌مندان برای آموزش ثبت‌نام کردند. در پایان خانم‌ها عابدی و محمدی دانش آموزان داوطلب طرح پاد را ثبت‌نام کردند.

کارگاه والدین با حضور اولیاء دانش آموزان کلاس هفتم برگزار شد. بخش آموزش آشنایی با مضرات استعمال دخانیات و معرفی طرح و خدمات مشاوره‌ای توسط خانم عابدی ارائه شد.

کارگاه آموزشی طرح پاد در دبیرستان دخترانه مهدیه منطقه ۴

گفتنی است؛ روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه سال جاری، کارگاه آموزشی طرح پاد (پیشگیری استعمال دخانیات) با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و  کادر آموزشی دبیرستان دخترانه مهدیه منطقه ۴، در این مدرسه برگزار شد.

این کارگاه نیز با حضور آقای شاهسون، خانم فعال پور و محمدی و همکاران اجرایی طرح پاد خانم‌ها زنوزی، فلاح و محتشمی پور برگزار شد.

آقای شاهسون مدیر اجرایی طرح پاد، در آغاز به معرفی طرح پاد و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و اهداف آن طرح پرداخت و در ادامه به شرح مراحل طرح و نحوه اجرا اشاره کرد. در این مرحله دانش آموزان پایه هفتم با طرح آشنا و علاقه‌مندان برای آموزش ثبت‌نام کردند. در پایان خانم‌ها فعال پور و محمدی دانش آموزان داوطلب طرح پاد را ثبت‌نام کردند و اولین جلسه آموزش توسط خانم فعال پور برگزار شد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟