اخبار جمعیتفرآموز نفس پاکمرکز تحقیقاتویژه

نشست مشترک گروه ایجاد و توسعه واحدهای پژوهشی وزارت علوم و جمعیت

در جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران برگزار شد

روز چهارشنبه ۲۵بهمن‌ماه سال جاری ، نشست مشترک گروه پژوهشی مطالعات و سیاست‌گذاری اجتماعی دخانیات و گروه ایجاد و توسعه واحدهای پژوهشی وزارت علوم، به منظور آشنایی با این مجموعه، بررسی مستندات و پژوهش‌های این مرکز و تبدیل مجوز اصولی به قطعی، با حضور ریاست گروه مهدی موحد رستگار و جمعی از کارشناسان مسئول و مدیران و کارشناسان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در محل سالن جلسات این موسسه مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی « جمعیت»، مرکز تحقیقات کنترل دخانیات مرکز پژوهشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات به عنوان اولین مرکز تحقیقات خصوصی مستقل است که توانسته است دو مجوز از وزارت‌خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت نماید. اولین مجوز با نام مرکز تحقیقات کنترل دخانیات در سال ۱۳۹۵ از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰ دریافت گردید.

گفتنی است؛ در پایان این نشست کارشناسان گروه پژوهشی مطالعات و سیاست‌گذاری اجتماعی دخانیات و گروه ایجاد و توسعه واحدهای پژوهشی وزارت علوم از مرکز نفس پاک جمعیت نیز بازدید به عمل آوردند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟