اخباراخبار جمعیتاخبار زنان و دخانیاتویژه

کارگاه آموزشی «بیمارستان بدون دخانیات» در بیمارستان الغدیر برگزار شد

روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه سال جاری کارگاه آموزشی با حضور مدیر بیمارستان، مدیر پرستاری، مدیران میانی، سوپروایزان، تیم پرستاری، بهیاران و همکاران بخش خدمات و نماینده بیمارستان بدون دخانیات و مدیر واحد زنان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در محل سالن اجتماعات بیمارستان الغدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» در ابتدای برگزاری این کارگاه پس از پرسش و پاسخ‌های به‌عمل‌آمده از مخاطبین مشاهده شد که اطلاعات حاضرین در خصوص دخانیات اندک است، به همین منظور زهرا صدر به آماری از شیوع مصرف دخانیات در چند سال اخیر اشاره کرد و در ادامه به توضیحاتی از تعاریف دخانیات، انواع دود تحمیلی و همچنین خطرات ناشی از دود تحمیلی، علل و عوامل مؤثر بر گرایش مثبت به استعمال مواد دخانی پرداخت، سپس راهکارها و راهنمایی‌هایی در ارتباط با بیمارستان بدون دخانیات از سوی وی برای همگان ارائه شد.

لازم به یادآوری است که در پایان، نامه‌ای از سوی یکی از حاضرین در این کارگاه به مدیر واحد زنان جمعیت داده شد. محوریت این نامه در انتقاد به دریافت شهریه‌های بالای باشگاه‌ها بوده است زیرا باشگاه‌های دولتی به بخش خصوصی واگذارشده است. این در حالی است که باید این باشگاه‌ها با هزینه کمتری توسط شهرداری در اختیار اقشار ضعیف قرار گیرد به همین دلیل باید نسبت به مساله فوق پیگیری لازم از سوی مسئولین مربوطه صورت پذیرد.

 

کارگاه آموزشی بیمارستان بدون دخانیات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟