اخباراخبار جمعیتاخبار فرآموزفرآموز نفس پاکویژه

استقبال کودکان از برنامه های شاد و آموزشی مرکز «فرآموز نفس پاک»

به مناسبت «هفته ملی بدون دخانیات»

به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات، مرکز فراموز نفس پاک در راستای آگاهی بخشی و آشنایی کودکان با مضرات استعمال دخانیات برنامه شاد و آموزشی “نه به دخانیات” را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت؛ مرکز فراموز نفس پاک نهم خرداد ماه سال جاری با اجرای سه برنامه میزبان خانواده ها و فرزندان آن ها در رده سنی کودک و نوجوان بود.

این برنامه در نوبت صبح در مجتمع شهید غنی پور با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شد. مجری گری، مسابقه، اهدای جوایز، نمایش عروسکی، پخش انیمیشن، قصه گویی، از بخش های این برنامه بود.
کودکان در پایان با تشکیل حلقه انسانی و راهپیمایی با شعار نه به سیگار و قلیان و دفن سیگار هفته ملی بدون دخانیات را جشن گرفتند.خانم حسنی، مدیر سلامت شهرداری منطقه ۱۰ در این جشن حضور پیدا کرد.

گروه نفس پاک در ساعت ۱۴ در سرای محله ابوذر ناحیه ۳ منطقه ۱۴ برای کودکان بی سرپرست  این برنامه را اجرا کرد. در این جشن جمعی از مسئولین مرکز بهزیستی شهید اندرزگو منطقه ۱۴، کمیته امداد امام خمینی( ره )  منطقه ۱۴ و کارشناسان سلامت منطقه خانم بخشی و خانم خسروی حضور داشتند.

گروه نفس پاک در میدان ولی عصر کنار درب مترو برای کودکان اُتیسم و والدین آنها در ساعت ۱۷:۳۰ برنامه شاد و موزیکال اجرا کرد، این برنامه با همکاری اداره سلامت منطقه ۶ برگزار شد،  خانم دکتر اسماعیلی مدیر سلامت منطقه ۶ در این جشن حضور پیدا کرد.

گفتنی است؛ جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با برپایی غرفه “نه به دخانیات”  در راستای آگاهی بخشی  به خانواده ها نسبت به  مضرات استعمال دخانیات به معرفی فعالیت‏های این مرکز در این خصوص پرداخت و بروشورهای آموزشی مرتبط نیز در اختیار مراجعین و بازدیدکنندگان از غرفه قرار داد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟