اخبار جمعیتویژه

برگزاری کارگاه آموزشی «شهر بدون دخانیات» در شبکه بهداشت و درمان پیشوا

روز دوشنبه ۸ دی‌ماه سال جاری، کارگاه آموزشی «شهر بدون دخانیات» با هدف ارتقای آگاهی و توانمندسازی کارکنان حوزه سلامت،  با حضور مدیران و کارکنان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان پیشوا در سالن اجتماعات  این شبکه بهداشت و درمان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، در این برنامه، دکتر غلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، بر ضرورت اجرای برنامه‌های مؤثر کنترل و پیشگیری از مصرف دخانیات در سطح جامعه تأکید کرد و نقش کلیدی کارکنان حوزه سلامت را در نهادینه‌سازی فرهنگ «شهر بدون دخانیات» یادآور شد.

در ادامه، دکتر ترکمن‌نژاد به‌عنوان مدرس کارگاه، به تشریح مباحث تخصصی پیرامون مضرات مصرف دخانیات، پیامدهای آن بر سلامت فردی و اجتماعی، راهکارهای ترک دخانیات و جایگاه کارکنان بهداشت در تحقق اهداف برنامه ملی کنترل دخانیات پرداخت.

این کارگاه با هدف افزایش دانش تخصصی و توانمندسازی کارکنان حوزه سلامت، در راستای برنامه ملی کنترل و کاهش مصرف دخانیات برگزار شد و در پایان، شرکت‌کنندگان پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند که از سوی مدرس کارگاه پاسخ داده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا