اخباراخبار جمعیتواحد آموزشویژه

نشست مشترک معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعیت برگزار شد

روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه نشست مشترک معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با محوریت « دانشگاه بدون دخانیات» با حضور دکتر مهدی واحدی معاون دانشجویی ،  دکتر مهدی وجدانی مدیر مرکز مشاوره  و بهداشت روان، قاسم مرادی کارشناس مسئول مشاوره  مرکز مشاوره و سبک زندگی و آزاده آزادی مددکار اجتماعی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبایی،دکتر شریف ترکمن نژاد مشاور علمی و علی عطا طاهری مدیر اجرایی  جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران  در محل سالن جلسات معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی « جمعیت» در این نشست معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با استعمال دخانیات به‌ویژه در مراکز دانشگاهی، بر فراهم نمودن زمینه‌های همکاری هرچه بیشتر این معاونت و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تأکید کرد.

واحدی افزود: با استفاده از ابزارهای قانونی باید از شدت یافتن ،استعمال دخانیات دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی و اطراف دانشگاه‌ها جلوگیری کرد.

مشاور علمی جمعیت نیز در این نشست گفت: در سال‌های اخیر کشورها برای مقابله با مصرف دخانیات اقدامات بسیاری را انجام دادند.لذا با فعالیت‌های جایگزین می‌توان از مصرف دخانیات جلوگیری کرد.

ترکمن نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از توان علمی دانشگاه‌ها در راستای جلوگیری از مصرف دخانیات ، عنوان کرد: ارائه خدمات مشترک بین جمعیت و دانشگاه علامه طباطبایی در این خصوص مهم است و پیاده سازی بسته طرح دانشگاه بدون دخانیات می تواند به موفقیتی مهم در رسیدن به اهداف هر دو مجموعه برای دستیابی به جامعه بدون دخانیات کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟