اخباراخبار استان ها و نمایندگان

اجرای گروه سرود پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین در اختتامیه هفته بدون دخانیات

گروه پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران در مراسمی تحت عنوان آئین اختتامیه هفته ملی بدون دخانیات در تاریخ  ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ در ایوان شمس معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور دکتر مسجدی دبیر کل جمعیت به اجرای سرود پرداختند.

این سرود که به همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان تهران توسط گروه پادیاران ورامین آماده شده بود به خوبی اجرا و در پایان با اهدای جوایز از طرف اداره کل سلامت شهرداری تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

اجرای گروه سرود پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

در این مراسم دکتر مسجدی طی سخنرانی خود، ضمن تشکر از شهرداری تهران از پیشرفت چشمگیر طرح پاد در ورامین خبر داد و افزود: این طرح به توجه به وضعیت خاص شهرستان ورامین و حضور اتباع  افاغنه و مهاجر پذیر بودن شهرستان به عنوان پایلوت انتخاب شد که در آینده قرار است در شهر تهران نیز اجرا شود.

دکتر مسجدی ضمن انتقاد از عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر دخانیات از آمار نگران کننده مصرف دخانیات در جوانان و نوجوانان به ویژه در بین دختران خبر داد، همچنین ضمن گلایه از مجلس در جهت لغو استفساریه خروج قهوه خانه ها از فهرست اماکن عمومی خواستار تشکیل فراکسیون  برای کنترل مصرف دخانیات در مجلس شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟