اخباراخبار جمعیتویژه

از مردم برای مردم

بررسی ظرفیت‌های همکاری «جمعیت» با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

در جلسه‌ای که هفته آخر تیرماه ۹۹در دفتر مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مدیران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و مدیران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد ظرفیت‌های همکاری طرفین موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» در این دیدار دکتر کوشا مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مشارکت‌های مردمی یکی از بهترین و موفق‌ترین نوع مشارکت‌هاست که از دل مردم برای مردم و بدون فرایند اداری پیچیده به انجام می‌رسد.

دکتر کوشا ضمن اشاره به افزایش فعالیت‌های ستاد گفت ما با استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های فرهنگی، رسانه و مشارکت‌های مردمی در راستای اهداف سلامت‌محور جمعیت آماده همکاری هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا رباطیان، مدیر واحد ارتباط با حوزه‌های علمیه جمعیت ضمن ابراز خرسندی و استقبال از فعالیت مشترک گفت با توجه به نیاز جامعه و تغییراتی که با وجود ویروس کرونا پیش آمده است، باید با شناخت جامعه و به فراخور نیاز روز محتوای مفید و قابل‌ارائه برای درک و فهم بالای مردم آماده کرد، زیرا برخوردهای قهری، سلبی و افراط‌گرایی جوابگو نخواهد بود، مردم اولین و مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند و سلامت روحی جسمی آنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید موردتوجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟