اخباراخبار جمعیتاخبار زنان و دخانیات

همکاری جمعیت و حوزه‌های علمیه خواهران تهران برای پیشگیری از استعمال دخانیات در زندان زنان

به گزارش روابط عمومی جمعیت پیرو تفاهم‌نامه همکاری بین جمعیت و حوزه علمیه خواهران، اولین مرحله همکاری از فعالیت‌های عملیاتی مشترک همزمان با ماه محرم شروع شد.

صادقی قائم‌مقام حوزه علمیه خواهران استان تهران، گفت: با استفاده از توان علمی جمعیت و توان عملی کارگروه‌های اجتماعی حوزه، فعالیت‌های مفیدی را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خصوصاً دخانیات به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: در این رابطه بسته‌های آموزشی از جمعیت دریافت شد و با شروع ماه محرم این فعالیت‌ها نیز در زندان زنان شروع ‌شده است.

صدر، مدیر واحد زنان جمعیت، ضمن تشکر از حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: کارگروه‌های تخصصی حوزه درزمینه آسیب‌های اجتماعی و کنترل پیشگیری از دخانیات در جامعه خصوصاً در فضایی مانند زندان زنان می‌تواند فعالیت‌های بسیار مفیدی را انجام دهد.

صدر با تأکید بر نقش پراهمیت زنان به عنوان مادر در جامعه ،  گفت با توجه به  رشد صعودی  مصرف دخانیات  در جوانان عمداً دختران و عواقب آن  در نسل آتی . اگر مادران آگاهی بیشتری به مضرات دخانیات داشته باشند با توجه به نقش تربیتی زنان به عنوان مدیران خانواده و جامعه تأثیر بسزایی در کنترل و پیشگیری مصرف دخانیات  خواهد داشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟