اخباراخبار جمعیتویژه

برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های دوجانبه ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

در دیدار با آقای حقیقی رئیس اداره تبلیغات روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، ظرفیت‌های همکاری دوجانبه در خصوص پیشگیری از استعمال دخانیات و مواد مخدر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، این دیدار ۲۴ تیرماه ۹۹ در دفتر این موسسه با حضور دکتر مسجدی دبیر کل، مدیران جمعیت و آقای حقیقی رئیس اداره تبلیغات روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، در این جلسه دکتر مسجدی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های تأثیرگذار و شجاعانه ستاد مبارزه با مواد مخدر بر اهمیت پیشگیری درزمینه اعتیاد تأکید کرد.

دبیر کل جمعیت با اشاره به آمار رو به افزایش اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر در بین نوجوانان و کاهش سن مصرف گفت: متأسفانه این آمار بسیار نگران‌کننده است و عدم هماهنگی بین نهادها و سازمان‌های مرتبط در این راستا، بسیاری از فعالیت‌های پیشگیرانه را بی‌اثر می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با توان افزایی، همپوشانی و انجام فعالیت‌های مشترک، اقدامات مؤثری در راستای پیشگیری از اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر صورت گیرد.

حقیقی رئیس اداره تبلیغات روابط عمومی «ستاد» با بیان اهمیت پیشگیری، کنترل، بر تأثیر فرهنگ‌سازی و نقش آموزش در سنین نوجوانی تأکید کرد و افزود: با انجام فعالیت‌های مشترک خصوصاً در تولید محتوای آموزشی می‌توان ارتباط خوبی برای هم‌افزایی طرح‌های فراموز، پاد و یاریگران زندگی به وجود آورد.

در ادامه این جلسه ضمن معرفی و تشریح فعالیت های جمعیت از مرکز فراموز نفس پاک  این موسسه و استودیو بنیاد  نیکوکاری کنترل سرطان بازدید به عمل آمد و مدیران این بنیاد نیز از پیشنهاد همکاری مشترک سه‌جانبه استقبال کرده و آمادگی خود را جهت انجام برنامه‌های مشترک سلامت محور اعلام نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟