اخبارواحد پادویژه

بازدید دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران از باغ نوآوری ورامین و افتتاح رادیو اینترنتی پاد

دکتر محمد رضا مسجدی دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در سفر به ورامین ضمن بازدید از باغ نوآوری این شهرستان، رادیو اینترنتی پاد را افتتاح کردند.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» دکتر مسجدی روز پنجشنبه ۸مهرماه۱۴۰۰ در این سفر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آقای محمودی امام جمعه این شهرستان و آقای خلیلی مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان و آقای فیروزی مدیر باغ نوآوری و همچنین آقای شاهسون و خانم معاف مدیران اجرایی طرح پاد در ورامین و جمعی از پادیاران و ایده پردازان جوان و نوجوان این شهرستان  از باغ نوآوری ورامین دیدن کردند و رادیو اینترنتی پاد را نیز افتتاح کردند.

دکتر مسجدی ‌‌‌‌‌در این سفر ضمن تاکید بر حمایت از ایده های نوآورانه و ارج نهادن به ایده های جوانان و نوجوانان آنها را آینده سازان کشور دانست و افزود: اگر به جوانان و نوجوانان در عرصه علم و فناوری به اندازه کافی بها داده شود و ایده های آنها مورد حمایت قرار گیرد قطعا باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید و کاهش نرخ بیکاری و همچنین توسعه علم و تکنولوژی در کشور خواهد شد.

وی ضمن خرسندی از فعالیت های چشمگیر پادیاران نوجوان ورامینی، ابراز امیدواری کرد  که طرح ملی پاد را بتوان هرچه زودتر در کل کشور اجرا کرد تا از گرایش جوانان به مواد دخانی پیگشیری نمود.

طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات در مدارس) گامی به سوی شهر بدون دخانیات، که از سال ۹۵ در این شهرستان به اجرا در آمده است،با توسعه کمپین ها و فعالیت های ضد دخانی خود در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و کارآفرینی و اشتغالزایی برای نوجوانان نیز ایده ها و فعالیت های بسیار چشمگیری را ارائه و انجام داده است.

دبیرکل«جمعیت»، طی سفر یکروزه خود در شهرستان ورامین ، از نزدیک فعالیت های پادیاران این جمعیت را به تماشا نشست و سپس از کارگاه پادیاران در پیشگیری از کرونا بازید بعمل آورد  در واقع دویست و بیستمین و آخرین کارگاه ۱۰ نفره جهت ارائه عملکرد در حضور دبیر کل جمعیت تشکیل و اقدامات آن نیز تشریح گردید.

یکی دیگر از دستاورد های این سفر افتتاح باشگاه کارآفرینی پادیاران بود، همچنین تفاهم نامه مجموعه مدیریتی باغ نوآوری جهت استعدادیابی و آموزش، به عنوان مهمترین موضوع این حضور در دستور کار قرار گرفت که مقرر گردید با همکاری آقای فیروزی مدیر مجموعه به امضا برسد.

شایان ذکر است در پایان این سفر ، دکتر مسجدی با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان به گفتگو نشست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟