اخباراخبار جمعیتمرکز تحقیقاتویژه

همایش به وقت سلامت برگزار شد

همزمان با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳، «همایش به وقت سلامت» با محوریت آشنایی با مضرات مصرف دخانیات با مشارکت مرکز تحقیقات کنترل دخانیات، شبکه ملی پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، جمعیت مبارزه  با استعمال دخانیات ایران،مدیر اداره سلامت ، مدیر اجتماعی ناحیه و دبیران کانون دخانیات منطقه در سرای محله منطقه باغ فیض برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی « جمعیت»، در این نشست فاطمه عظیم‌ بیگ کارشناس مرکز تحقیقات کنترل دخانیات به معرفی جمعیت و بیان مضرات مصرف دخانیات پرداخت. لازم به ذکر است سه نفر از کارشناسان حوزه دخانیات از جمله خانم بهاور بنیان گذار پویش ملی و مردمی نه به ته سیگار نیز به سخنرانی پرداخت .

فائزه مددی رئیس اداره سلامت منطقه بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی و به ویژه پدیده اعتیاد، از جمله مخاطرات مهم برای نوجوانان محسوب می‌شود که بی‌توجهی به آن می‌تواند تمام تلاش‌های تربیتی مدرسه و خانواده را تحت‌الشعاع قرار دهد و موجب شکست آن شود در نتیجه آینده نسل جوان کشور را دچار خطر کند.

در پایان این نشست، حاضرین در جلسه به ارائه سوالات خود پرداخته و پاسخ آنها توسط کارشناسان داده شد. در ادامه مشاوره ترک مواد دخانی و غربالگری فشار خون نیز انجام شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟