اخباراخبار جمعیت

حضور جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در آخرین روز از هفته بدون دخانیات

شبکه ملی پیشگیری از بیماری  های غیر واگیر  با مشارکت اداره کل سلامت و سازمان ورزش شهرداری تهران مراسمی تحت عنوان پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.
این همایش روز پنجشنبه ۳۰خرداد  در خیابان ورزش شهرک اکباتان  با حضور فعال پرسنل، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، پادیاران شهرستان ورامین ، با شعار نه به دخانیات و شهروندان منطقه ۵ با پیام زندگی عاری از دخانیات  و با هدف تمرین سبک زندگی سلامت محور با افزایش فعالیت فیزیکی و با انجام مسابقات ورزشی و پیاده روی، به مناسبت هفته بدون دخانیات برگزار گردید.
شایان ذکر است که در این مراسم شهردار محترم ناحیه ۶ و بسیج ملی کنترل فشار خون در محل یاد شده با اجرای طرح غربالگری فشار خون،  با حضور خود میزبان شهروندان گرامی بودند.

همایش پیاده روی خانوادگی 1

به گزارش روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات قم؛ سید حسن عادلی رئیس هیات مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات- نمایندگی استان قم در روز جمعه مورخ ۳۱/۳/۹۸ در سخنرانی  پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس شهر قم، ضمن معرفی جمعیت و فعالیتهای آموزشی و فرهنگی آن در گروه های سنی مختلف، دخانیات را یکی از سه علت مهم بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی، عروقی و سرطانها دانست و آن را یکی از اصلی ترین علل مرگ و میر معرفی نمود.
وی افزایش مصرف دخانیات در بین نوجونان و بانوان را از دیگر معضلاتی دانست که جامعه با آن دسته و پنجه نرم کرده و فعالیتهای تبلیغاتی و اقتصادی شرکتهای دخانی را یکی از علتهای ترویج مصرف دخانیات  در جامعه عنوان کرد.
ایشان در راستای رویارویی با این مشکل، افزایش مالیات بر دخانیات به شکل قانونی و همچنین مشارکت بیشتر سازمان های ذیربط در رابطه با کنترل مصرف دخانیات را خواستار شد.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس شهر قم

به گزارش روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان قم ؛ برنامه زنده رادیویی محله به محله از صدای قم با مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران- نمایندگی استان قم، به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات، در بخش خلجستان، شهر دستجرد، جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱جشن ویژه ای در بوستان شقایق برگزار نمودند.

در این جشن که با حضور خوانندگان استانی، بازیگران و مجریان توانمند صدا و سیمای قم برگزارشد، گروه نمایشی فراموز نفس پاک، با اجرای نمایش عروسکی علاوه بر ایجاد محیطی شاد و مفرح به آموزش مهارتهای نه گفتن و همچنینآموزش پیشگیری از آسیبهای دخانیات برای کودکان و خانواده ها پرداختند.

جشن ویژه جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران_ نمایندگی قم

به گزارش روابط عمومی نمایندگی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات  استان قم؛ همایش خانوادگی شادی نشاط سلامت با مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات نمایندگی استان قم و بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی، ورزش و جوانان و مرکز بهداشت کهک به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ در بوستان لاله شهر کهک برگزار گردید.

در این همایش گروه آموزشی- نمایشی فراموز نفس پاک توانستند با اجرای نمایش نمایش عروسکی محیطی شاد و آموزشی برای کودکان و خانواده ­ها ایجاد نمایند.

آموزش و استعداد یابی در رشته های مینی گلف، هاکی و بهکاپ در شهر کهک- بوستان لاله توسط هیات ورزشی هاکی و مینی گلف و اعضای فعال نمایندگی جمعیت در استان قم از دیگر برنامه های ویژه همایش شادی نشاط و سلامتی بود.

همچنین سفیران سلامتی جمعیت ضمن برپایی نمایشگاه در کنار ایستگاه فشار خون به توزیع بروشور  و معرفی هر چه بیشتر جمعیت به همسالان خود و خانوادها پرداختند.

همایش شادی نشاط سلامت، شهر کهک.قم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟