اخباراخبار جمعیت

چهارمین روز از حضور فعال جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، در بوستان های تهران

با گذشت چهار روز از هفته ملی بدون دخانیات گروه های فعال جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، همچنان به فعالیت های خود  ادامه می دهند.
در چهارمین روز از هفته بدون دخانیات، گروه های نمایشی تئاتر خیابانی جمعیت، با همکاری اداره کل سلامت شهرداری در بوستان های تهران برنامه اجرا کردند.
این برنامه ها در ساعات ۱۷، ۱۸و ۱۹  عصر در ۲۸خرداد به مدت ۳۰ دقیقه  توسط دو گروه بصورت همزمان در بوستان های: الغدیر منطقه ۴، شهید آوینی منطقه ۷، شیخ  هادی منطقه ۱۱، چناران منطقه ۱۰ ، پیروزی منطقه ۱۳ و بوستان گل محمدی در منطقه ۱۲ به اجرا در آمد.

حضور فرآموز در چهارمین روز هفته بدون دخانیات

این نمایش ها ضمن ایجاد لحظاتی شاد و آموزشی، با شعار “اجازه ندهید دخانیات نفس شما را بگیرد” با هدف آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات و فرهنگ سازی عدم استعمال آن در مکان های عمومی، توسط گروه فرآموز نفس پاک، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، برگزار گردید. که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

همچنین گروه کلینیک ترک دخانیات این جمعیت نیز با حضور خود در بوستان شفق منطقه ۶، ضمن انجام تست پیکو و سایر خدمات رایگان و معرفی فعالیت های جمعیت، با پخش بروشورها و نشریه اختصاصی این موسسه و برگه های عضویت به ارائه خدمات پرداخت.

کلینیک ترک سیگار

حضور کلینیک ترک سیگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در چهارمین روز هفته بدون دخانیات در پارک بیهقی واقع در منطقه ۶ تهران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با انجام کارهایی همچون:

 پخش بروشور و نشریه های جمعیت.

 عضو گیری افراد برای کلینیک ترک سیگار جمعیت.

انجام تست پیکو از افراد و راهنمایی و مشاوره افراد

سیگاری برای مراجعه به کلینیک ترک سیگار جمعیت، مشغول به فعالیت بودند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟