اخباراخبار جمعیت

حضور جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در سومین روز از شروع هفته ملی بدون دخانیات

گروه های نمایشی تئاتر خیابانی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، درسومین روز از هفته ملی بدون دخانیات ۲۷ خرداد، با همکاری اداره کل سلامت شهرداری در بوستان های تهران برنامه اجرا کردند.

این برنامه ها به ترتیب در ساعت های ۱۷، ۱۸و ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه  توسط دو گروه “مبارک و سیاه بازی” بصورت همزمان به همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، در بوستان های: آبان منطقه ۱۴، پامچال منطقه ۱۵، بعثت منطقه ۱۶، آرارات منطقه ۳ ، سیدجمال الدین اسدآبادی منطقه ۶ و پارک شهر واقع در منطقه۱۲ به اجرا در آمد.

حضور فرآموز در سومین روز هفته بدون دخانیات

این نمایش ها که لحظات شاد و مفرحی را با شعار “اجازه ندهید دخانیات نفس شما را بگیرد” با هدف آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات و فرهنگ سازی عدم استعمال آن در مکان های عمومی، همچنین حفظ حقوق کودکان در برابر دود تحمیلی دخانیات توسط گروه فرآموز نفس پاک، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، برگزار گردید.

اجرای موسیقی سنتی زنده، شاد و طنز آمیز  در این نمایش ها با استقبال خوب مردم در رده های سنی مختلف مواجه شد که از جذابیت بالایی برای حاضرین برخوردار بوده است.

در پایان این برنامه ها، ضمن معرفی فعالیت های جمعیت،  نشریه اختصاصی این موسسه با عنوان (کارت قرمز) همراه با برگه های عضویت در فرآموز نفس پاک در رده ی سنی ۶ تا۱۲ سال پخش، و از حاضرین برای عضویت کودکان خود در کلاس های رایگان و همچنین از نیکوتینی ها برای ترک دخانیات و مراجعه به کلینیک و استفاده از خدمات رایگان، دعوت به عمل آمد.
شایان ذکر است گروه های بسیج ملی فشار خون، انجمن نیکوتینی های گمنام و چند انجمن دیگر نیز در این محل ها به ارائه خدمات به شهروندان مشغول بودند.

حضور فرآموز در سومین روز هفته بدون دخانیات

همایش شاد و مفرح ویژه هفته ملی بدون دخانیات، با مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات نمایندگی استان قم، بخش جعفرآباد، در سالن ورزشی شهید عبدالهی روستای جعفرآباد همراه با اجرای گروه فرآموز نفس پاک برگزار شد.

همایش شاد و مفرح ویژه هفته ملی بدون دخانیات استان قم

مشاوره، عضو گیری، پخش بروشور، نشریه و انجام تست پیکو از افراد در سنین ۱۵ الی ۲۵ سال به مناسبت هفته بدون دخانیات توسط کلینیک ترک سیگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در پارک شهید عرب منطقه ۱۰ تهران انجام شد.

کلینیک ترک سیگار جمعیت در هفته بدون دخانیات
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟