اخبارویژه

بررسی پروژه ملی طرح پاد با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه در ورامین

 

آموزگار نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۰ آبان در دیدار با حمیدرضا شاهسون مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ورامین، به بررسی طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات)  پرداخت

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» آموزگار کارشناس حوزه سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور؛ با حضور در دفتر جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین، ضمن دیدار با مدیرعامل و تسهیلگران و اعضا جمعیت اظهار داشت: اجرای طرح ملی پاد و حمایت همه‌جانبه از این طرح می‌تواند سرنوشت و آینده کشور را به سمت‌وسوی سلامتی و نشاط رهنمون سازد.

وی گفت: همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولین برای پیشگیری از استعمال دخانیات سلامت جامعه را تضمین خواهد کرد و این محقق نخواهد شد مگر با همکاری و اتحاد ملی، که می‌توان در آینده آن را به کل کشور تعمیم داد و خوشبختانه در ورامین شاهد تحقق این امر هستیم.

این مقام مسئول گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز این پس حمایت‌های مادی و معنوی خود را در راستای مبارزه با استعمال دخانیات در دستور کار قرار خواهد داد.

حمیدرضا شاهسون گفت: طرح پاد از سال ۹۵ در ورامین اجرایی شد و در حال حاضر ۵ هزار پادیار و ۶۷ مدرسه در طول ۳ سال گذشته به این طرح پیوسته اند، که نشان از همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش منطقه دارد.

شاهسون در ادامه افزود: طرح پاد در ورامین به عنوان پایلوت در چند فاز از مدرسه به خانه، محله و سپس در کل شهر اجرا خواهد شد که هم‌اکنون در فاز محله در حال اجراست و در آینده نزدیک کل شهر در این طرح درگیر خواهد شد که قصد داریم ورامین را به عنوان یک شهر الگو و پیشرودر زمینه شهر بدون دخانیات معرفی نماییم.

وی افزود: در صورت حمایت همه‌جانبه مسئولان، در بعد ملی، کشوری و استانی و همچنین همراه بودن مسئولان شهرستان در آینده‌ای نزدیک استعمال دخانیات را می‌توان تا حدی ریشه‌کن یا حداقل مهار کرد که و امیدواریم این مهم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

آموزگار در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان ورامین با رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره آموزش و پرورش گفتگو کرد و طی بازدید از مدرسه شهید رجایی با اجرای طرح ملی پاد آشنا شد و با پادیاران به گفتگو پرداخت.

بازدید نماینده سازمان برنامه و بودجه از طرح پاد
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟