اخباراخبار فرآموزفرآموز نفس پاکواحد ارتباط با حوزه‌های علمیهویژه

بازدید دبیر ستاد راهبری محیط‌زیست، کشاورزی و منابع طبیعی حوزه علمیه از فرآموز نفس پاک

روز سه‌شنبه ۲ خردادماه سال جاری، محمدجواد مسعودی نیا دبیر راهبری محیط‌زیست، کشاورزی و منابع طبیعی حوزه علمیه از مرکز فر آموز نفس پاک جمعیت بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، پس‌ازاین بازدید اولین نشست ستاد راهبری محیط‌زیست ،کشاورزی و منابع طبیعی حوزه علمیه با ستاد راهبری مبارزه با دخانیات با حضور محمدجواد مسعودی نیا دبیر راهبری محیط‌زیست،کشاورزی و منابع طبیعی حوزه علمیه، علی عطا طاهری مدیر اجرایی «جمعیت» و مهدیه محمدی از  واحد ارتباط با حوزه «جمعیت» با موضوع هم‌اندیشی،همفکری و همکاری در نقاط مشترک این دو ستاد در دفتر ستاد راهبری مبارزه با دخانیات جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران برگزار شد.

در این نشست فعالیت‌ها و اهداف هردو ستاد موردبحث قرار گرفت و در ادامه به بررسی موضوعات چالش‌برانگیز مبارزه با دخانیات و محیط‌زیست و نقاط مشترکشان پرداخته شد.
همچنین در این جلسه مقرر شد، تهیه بسته محتوایی قابل استناد در غالب کاشت توتون و تنباکو، تولید، توزیع، مصرف، تبلیغ، بازیافت فیلتر و …توسط ستاد مبارزه با دخانیات و ارائه این بسته به ستاد راهبری منابع طبیعی، کشاورزی و محیط‌زیست و آماده‌سازی پکیج رسانه­ای ظرف مدت یک ماه توسط ستاد محیط‌زیست انجام شود.
همچنین تهیه پرسشنامه‌ای توسط ستاد محیط‌زیست در راستای میزان آسیب‌رسانی یک فرد سیگاری به طبیعت، تهیه بسته محتوایی با موضوع ناباروری وسط جنین با رویکرد (عوامل حیات و ممات انسان است) توسط ستاد مبارزه با دخانیات، دعوت از دبیر ستاد منابع طبیعی در جلسه‌ای با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید حسن معین شیرازی رئیس هیات مدیره جمعیت و دعوت از دبیر ستاد منابع طبیعی در جلسه شورای پژوهشی از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟