اخبار جمعیتاخبار فرآموزفرآموز نفس پاکویژه

حضور جمعیت در مترو صادقیه با اجرای برنامه آموزشی مربیان نفس پاک

در دومین روز از هفته ملی مبارزه با استعمال دخانیات انجام گرفت؛

همزمان با دومین روز از «هفته ملی بدون دخانیات»، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شرکت بهره‌برداری مترو تهران، با حضور در ایستگاه مترو صادقیه، برنامه‌ای آموزشی و آگاهی‌بخش را برای مسافران اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، این برنامه روز سه‌شنبه ۵ خردادماه سال جاری و با مشارکت مربیان مرکز «فراموز نفس پاک» و همکاری مدیریت و پرسنل ایستگاه‌های خط ۵ مترو برگزار شد.

در این برنامه، مربیان مرکز «فراموز نفس پاک» با اجرای نمایش عروسکی، ضمن تلاش برای توجه هرچه بیشتر مسافران به مسأله مبارزه با دخانیات، مضرات استعمال دخانیات را برای گروه‌های مختلف به‌ویژه کودکان و والدین تبیین نمودند.

این حضور در مترو صادقیه، بخشی از برنامه‌های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در راستای افزایش آگاهی عمومی و مقابله با مصرف سیگار و مقابله با رهاسازی فیلتر سیگار در ایستگاه‌های مترو بود و ادامه خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا