اخباراخبار فرآموزفرآموز نفس پاکویژه

اجرای برنامه آموزشی”نه به دخانیات” برای کودکان در «روز جهانی بدون دخانیات»

با همکاری مرکز فرآموز نفس پاک صورت گرفت؛

همزمان با «هفته ملی بدون دخانیات» مرکز فراموز نفس پاک روز گذشته  با تشکیل دو گروه نمایشی به صورت همزمان در مناطق ۱۲ و ۲۰ حاضر شد و برنامه شاد و آموزشی ” نه به دخانیات”  را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت؛مرکز فراموز نفس پاک در روز دهم خرداد ماه مصادف با روز جهانی بدون دخانیات با تشکیل دو گروه نمایشی به صورت همزمان در مناطق ۱۲ و ۲۰ حاضر شد و با اجرای نمایش شاد و طنز عروسکی به آموزشهای ضد دخانیاتی خود پرداخت.

گروه اول نفس پاک با دو عروسک پرنده طوطی و کبوتر که حامل پیام های سلامتی بودند پیش  از شروع برنامه در راهپیمایی بزرگ ضددخانیات منطقه ۱۲ شرکت کرد.

در پارک شهر منطقه ۱۲ بیش از ۴۰۰ مادر و کودک از ۵ منطقه مختلف تهران حضور داشتند و دکتر صاحب مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران و معاون شهردار منطقه ۱۲، مدیر سلامت شهرداری منطقه و بسیاری از مسئولین دیگر حضور داشتند، بعد از راهپیمایی کودکان و والدین در جایگاه نشستند و نفس پاک با اجرای نمایش عروسکی شور و نشاط را به بچه ها هدیه داد و در پایان با اجرای مسابقه و پخش پکیج جایزه از کودکان استقبال کرد.

گروه دوم نفس پاک بعد از راهپیمایی در منطقه ۲۰ در سالن فرهنگسرای ولا حاضر شد و با حضور مسئولین منطقه و بیش از ۲۰۰ نفر از مادر و کودک از مناطق مختلف شهرداری تهران برنامه شاد و طنز حامل پیام های ضد دخانیات و سلامتی اجرا کرد، اجرای نمایش، مجری گری، پخش انیمیشن، اهدای جوایز از آیتم های این برنامه بود که ۹۰ دقیقه به طول انجامید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟