اخباراخبار جمعیتفرآموز نفس پاکویژه

اجرای برنامه شاد و آموزشی “نه به دخانیات” ویژه کودکان استمرار یافت

در «هفته ملی بدون دخانیات»

برنامه شاد و آموزشی “نه به دخانیات” ویژه کودکان توسط مرکز فراموز نفس پاک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، در سرای محله یاس غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت؛ همزمان با «هفته ملی بدون دخانیات» روز یکشنبه  هشتم خرداد ماه سال جاری برنامه شاد و آموزشی” نه به دخانیات”  توسط مرکز فرآموز نفش پاک حمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با مشارکت شهرداری ناحیه یک منطقه ۲۱ در سرای محله یاس غربی واقع در تهرانسر برگزار شد.

مرجانه نعمتی، کارشناس مربی مرکز فرآموز نفس پاک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در این باره به واحد روابط عمومی گفت: مرکز فراموز نفس پاک وابسته به جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در روز هشتم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در سرای محله یاس غربی حاضر شد .

وی افزود:مربیان مرکز فرآموز نفس پاک با اجرای برنامه شاد و طنز به آموزش نه به دخانیات پرداختند و در ادامه  با اجرای نمایش عروسکی، مسابقه، اهدای جوایز، پخش انیمیشن، قصه گویی شور و هیجان زیادی در سالن به وجود آورد و خنده و شادی را به بچه ها هدیه داد .

لازم به یادآوری است؛ زهرا زارعی کارشناس سلامت، برای مادران دقایقی سخنرانی کرد و مسابقه نقاشی و دفن نمادین سیگار بعد از برنامه اجرا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟