پیام «نسل بدون دخانیات» در مهمانی کیلومتری غدیر طنینانداز شد
همزمان با برگزاری بزرگترین رویداد خانوادگی پایتخت در عید سعید غدیر خم، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با برپایی غرفه فرهنگی ـ آموزشی در مسیر مهمانی کیلومتری غدیر، ضمن معرفی فعالیتهای خود، پیام «نسل بدون دخانیات» را به کودکان و نوجوانان منتقل کرد.
به گزارش روابط عمومی «جمعیت» به مناسبت عید سعید غدیر خم و همزمان با برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر در تهران، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران روز پنجشنبه ۱۴ خردادماه با برپایی غرفه فرهنگی و آموزشی در خیابان حافظ، در این رویداد بزرگ مردمی حضور یافت.
در این برنامه که با حضور گسترده خانوادهها و اقشار مختلف مردم برگزار شد، مربیان «نفس پاک» با اجرای نمایش عروسکی و برنامههای آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، مفاهیم مرتبط با سبک زندگی سالم و پیشگیری از مصرف دخانیات را به شیوهای جذاب و اثرگذار ارائه کردند.
همچنین بروشورهای آموزشی و اطلاعرسانی در میان شرکتکنندگان توزیع شد و نماینده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران ضمن معرفی اهداف، برنامهها و فعالیتهای این سازمان مردمنهاد، به پرسشهای شهروندان درباره مضرات مصرف دخانیات و راهکارهای پیشگیری از آن پاسخ دادو به معرفی کلینیک مشاوره رایگان ترک سیگار پرداخت.
مهمانی کیلومتری غدیر که به عنوان بزرگترین رویداد خانوادگی تهران شناخته میشود، امسال با حضور ۲۵۰۰ موکب مردمی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار شد و میلیونها نفر از شهروندان در این جشن بزرگ مردمی و مذهبی شرکت کردند.
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران نیز با بهرهگیری از این فرصت فرهنگی، بر اهمیت ترویج فرهنگ «خانه بدون دخانیات» و نقش خانوادهها در حفاظت از سلامت نسل آینده تأکید کرد.





