اخباراخبار زنان و دخانیاتزنان و دخانیات

بیمارستان فوق تخصصی تریتا به بیمارستان بدون دخانیات تبدیل می شود

برگزاری کارگاه مضرات دخانیات در بیمارستان تریتا

بيمارستان فوق تخصصی تريتا در راستاي مسئوليتهاي اجتماعی خود، در حال پياده سازی استانداردهای بيمارستان بدون دخانيات است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در روز دوشنبه۲۷آبان ماه ۱۴۰۰ كارگاه آموزشي ، با موضوع استعمال دخانیات، مضرات و بیماری های ناشی از آن، و ارتباط آن با بیماری کوید ۱۹ . در آمفي تئاتر بيمارستان تریتا برگزار گردید.

در این کارگاه که با همکاری واحد زنان «جمعیت» برگزار شد، خانم صدر کارشناس جمعیت و مدير واحد زنانِ این موسسه بعنوان مدرس، مطالب تخصصی درباره مضرات دخانیات، عوارض آن و ارتباط آن با کووید-۱۹ را برای شركت كنندگان اعم از معاونين درمان ،پرستاری ، مديران، مسئولين و كاركنان بيمارستان تريتا ارائه دادند.


زهرا صدر در پایان کلاس توضیحات و شرایط لازم در خصوص نحوه اجرایی شدن بیمارستان بدون دخانیات و اقدامات لازم (۹ گام بیمارستان بدون دخانیات) را برای مسئولین بیمارستان تریتا ارائه داد.

معاونت درمان و متخصص بیهوشی، این بیمارستان، دکتر شهنی، اظهار داشت: بیمارانی که دخانیات مصرف می کنند، مراحل بیهوشی و بیداری را بسیار دشوارتر سپری می کنند .

در پایان این کلاس با پیشنهاد مدیر پرستاری مبنی بر تشویق پرسنلی که اقدام به ترک می‌کنند، مقرر شد پرسنلی که اقدام به ترک دخانیات کنند برای تسریع روند به کلینیک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟