اخبارویژه

اعلام نتایج مسابقه خانواده پاک

برندگان مسابقه خانواده پاک (عاری از دخانیات) طی مراسمی در ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ با حضور مدیران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران انتخاب شدند.

بە گزارش روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، این مسابقه با همت واحد ارتباط با حوزه‌های علمیه «جمعیت»،  و همکاری حوزه علمیه خواهران و شبکه کوثر نت در هفته ملی بدون دخانیات باهدف ارتباط بیشتر با طلاب و معرفی جمعیت، برای بانوان طلبه برگزار شد و اعلام نتایج و معرفی برندگان این مسابقه همزمان با عید سعید غدیر خم اعلام شد.

محورهای این مسابقه عکاسی، پاسخ به سؤالات، داستان‌نویسی و نقاشی کودکان  در دو رده سنی ۵تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲و با ۳ موضوع:

۱-«نقش دختران به عنوان مادران آینده در مقابله با سیگار و قلیان»

۲- «نقش مؤثر بانوان در پیشگیری از دخانیات در خانواده و فرزندان»

۳-«مشت صنایع دخانی را باز کنیم تا نسل بعدی را حفاظت کنیم»

در فضای مجازی و شبکه اجتماعی کوثرنت ویژه طلاب و خانواده‌ها برگزار شد.

با توجه به استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان، پس از یک مرحله تمدید ۱۰ روزه مهلت مسابقه و ارسال آثار ،بازخوردهای بسیار خوبی را در پی داشت که برخی از شرکت‌کنندگان ضمن تشکر از آگاهی‌بخشی و فعالیت‌های سلامت محور «جمعیت»  نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

۵۸۱ نفر در محور پاسخ به سؤالات شرکت کردند که از این تعداد، ۳۵۳ نفر طلبه و ۲۲۷ نفر از اعضای خانواده طلاب بودند. ۱۵۲ نفر از این تعداد به همه سؤالات پاسخ صحیح داده بودند که در مراسم قرعه‌کشی که به مناسبت عید بزرگ غدیر برگزار شد، خانم‌ها «رؤیا شمسی»، «سمانه معصومی» و «زهرا سادات پایگان» به قید قرعه انتخاب شدند.

در محور داستان‌نویسی، ۲۰ داستان کوتاه با هشتگ‌های #خانواده_پاک و #جمعیت_مبارزه_با_استعمال_دخانیات در شبکه کوثرنت منتشر شد که توسط داوران، آثار برتر انتخاب شد که به ترتیب رتبه اول تا سوم  خانم‌ها «زهره ابراهیم‌نیا»، «ریحانه حججی»، «شیدا صدیق» به عنوان برندگان این بخش از مسابقه شدند.

همچنین در محور نقاشی کودک و نوجوان، ۵۰ اثر در شبکه کوثرنت منتشر شد که پس از داوری آثار برگزیده با اسامی الناز عاشوری» ۸ ساله با کسب رتبه اول، «سیاوش یگانه» ۸ ساله با کسب رتبه دوم و «بتول آلبوغبیش» ۹ ساله با کسب رتبه سوم، برنده‌های این بخش از مسابقه خانواده پاک بودند و مقرر شد  به سایر کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این بخش نیز هدایای یادبودی اهدا شود.

همچنین در محور عکاسی ۲۰ تصویر در شبکه کوثرنت منتشر شد تنها برگزیده این محور خانم «مریم رشیدی» بودند. سایر آثار ارسالی در بخش عکاسی به دلیل عدم رعایت قوانین پذیرفته نشدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟