اخباراخبار استان ها و نمایندگاناخبار جمعیتویژه

بازدید مدیران شهرداری منطقه ۲ تهران از جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

در بازدیدی که ۱۴ تیرماه ۹۹ مدیران سلامت منطقه دو شهرداری تهران از جمعیت داشتند، زمینه‌های هم‌افزایی و همکاری در بحث آسیب های اجتماعی ناشی از دخانیات موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، ابراهیم‌زاده مسئول آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۲ و کاکاوند مسئول امور بانوان این منطقه ضمن بازدید از واحد زنان جمعیت و مرکز فراموز نفس پاک، از پیشنهاد اجرای فعالیت‌های جمعیت در منطقه ۲ استقبال کردند.

ابراهیم‌زاده ابراز امیدواری کرد با انجام فعالیت‌های مشترک در زمینه آسیب‌های اجتماعی خصوصاً و اجرای آموزش‌های لازم در سراهای محله منطقه ۲ از مقدار این آسیب‌ها کاسته شود.

زهرا صدر مدیر واحد زنان جمعیت گفت: با توجه به اهداف این واحد، آماده ارائه آموزش‌های لازم در سراهای محله برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از دخانیات هستیم، وی افزود: پس از برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری استعمال دخانیات که در سرای محله های مناطق ۲۲ گانه تهران انجام شد، با توجه به  جمع بندی پیشنهادات و نظرات ارائه شده فعالین حوزه سلامت مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به تفکیک مناطق، واحد زنان آمادگی خود را جهت هماهنگی های لازم در خصوص توان افزایی و همکاری های مشترک اعلام می کند.

دکتر متین خواه، مدیر مرکز فراموز نیز ضمن اعلام آمادگی برای اجرای برنامه‌های آموزشی به صورت تئاتر و نمایش عروسکی، بر لزوم آموزش کودکان و تقویت مهارت نه گفتن تأکید کرد.

در پایان حمیدرضا شاهسون مدیر نمایندگی های «جمعیت» ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای فعالیت‌های مشترک خوبی را در چارچوب مشخص و منظمی به صورت هدفمند در راستای حفظ سلامت جامعه به انجام برسانیم.

 

بازدید از جمعیت
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟