آموزشاخباراخبار جمعیتاخبار فرآموزفرآموز نفس پاککلینیک ترک سیگارواحد آموزشویژه

بازدید سردار مؤمنی از غرفه جمعیت در نمایشگاه یاریگران زندگی/استقبال دانش آموزان از نفس پاک

نمایشگاه “یاریگران زندگی” باهدف ارتقای آگاهی و مهارت‌های پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر ویژه گروه سنی نوجوانان و جوانان از روز ۲۵ آبان ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» ، هم‌زمان با آغاز به کار این نمایشگاه ،سردار اسکندر مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر،سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس‌جمهور از غرفه جمعیت بازدید کردند.دکتر علیرضا نبی کارآفرین ،سردار حسین اشتری فرمانده کل سابق انتظامی کشور، دکتر سید عبدالرضا حسینی و سرکار خانم دکتر سهیلا صمد زاده اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، فعالین اجتماعی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از دیگر بازدیدکنندگان این غرفه بودند.

یادآور می‌شود؛ در این نمایشگاه سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه جمعیت دارای غرفه‌ای اختصاصی هستند. در غرفه جمعیت نیز به بازدیدکنندگان بروشور، کاتالوگ و در خصوص فعالیت جمعیت به‌ویژه طرح پاد، محتوای ماهنامه کارت قرمز و… نیز توضیحاتی داده می‌شود. مربیان نفس پاک نیز به اجرای نمایش عروسکی و توضیح فعالیت این واحد می‌پردازند. تست تنفس نیز از افرادی که استعمال دخانی دارند صورت می‌پذیرد .

این نمایشگاه، از ۲۵ آبان‌ ماه آغاز شده و تا ۲ آذر ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟