اخباراخبار جمعیت

حضور جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در دومین روز از شروع هفته ملی بدون دخانیات

در دومین روز از هفته ملی بدون دخانیات ۲۶ خرداد  تئاتر عروسکی مبارک، توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری اداره کل سلامت شهرداری در بوستان های تهران برگزار شد.

این برنامه ها به ترتیب در ساعت های ۱۷، ۱۸و ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه بصورت همزمان توسط گروه های نمایشی این جمعیت در بوستان های: نرگس منطقه ۵، رسالت منطقه ۱۹، کمیل منطقه ۲۰، بهار منطقه ۲۲ ، المهدی منطقه ۹ و بوستان پامچال منطقه ۲۱ به اجرا در آمد.

هدف از اجرای این برنامه  آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات و فرهنگ سازی عدم استعمال آن در مکان های عمومی و حفظ حقوق کودکان در برابر دود تحمیلی دخانیات بود که با شعار* اجازه ندهید دود نفستان را بگیرد* برگزار گردید.

اجرای موسیقی سنتی زنده و شاد در این نمایش ها با استقبال خوب مردم در رده های سنی مختلف مواجه شد که از جذابیت بالایی برای حاضرین برخوردار بوده است.

در پایان این برنامه ها، ضمن معرفی فعالیت های جمعیت،  نشریه اختصاصی این موسسه با عنوان (کارت قرمز) همراه با برگه های عضویت در فرآموز نفس پاک در رده ی سنی ۶ تا۱۲ سال پخش، و از حاضرین برای عضویت کودکان خود در کلاس های رایگان دعوت به عمل آمد، همچنین از افرادی که قصد ترک دخانیات را دارند دعوت شد تا در صورت نیاز برای استفاده از خدمات کلنیک ترک سیگار ، به این موسسه مراجعه و از امکانات رایگان آن برخوردار شوند.

 

تئاتر فرآموز نفس پاک در بوستان نرگس

تئاتر فرآموز نفس پاک در بوستان بهار
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟