اخبار

اجرای گروه نمایشی فرآموز نفس پاک در بوستان های تهران

اجرای تئاتر نمایشی فرآموز نفس پاک در بوستان معلم

در اولین روز از هفته ملی بدون دخانیات به همین مناسبت در روز شنبه ۲۵ خرداد تئاتر عروسکی مبارک، به همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۱۷ تهران در بوستان معلم برگزار گردید.

این تئاتر راس ساعت ۱۹ در محل یاد شده به مدت ۳۰ دقیقه به منظور آگاه سازی کودکان و والدین آنها از مضرات دخانیات، برگزارگردید ضمن استقبال مردم در رده های سنی مختلف یه اجرای نمایش پرداخت که با توجه به اجرای موزیک زنده از جذابیت بالایی برای مخاطبین برخوردار بود.

این نمایش که با موزیک زنده و شاد همراه بود با هدف آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات و فرهنگ سازی عدم یا کاهش مصرف دخانیات، خواستار منع مصرف دخانیات در اماکن عمومی بود.

در پایان این برنامه، ضمن معرفی فعالیت های جمعیت نشریه اختصاصی موسسه با عنوان (کارت قرمز) همراه با برگه های عضویت در فرآموز نفس پاک در رده ی سنی ۶ تا۱۲ سال توسط کارکنان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران پخش شد و از حاضرین برای عضویت کودکان در کلاس های رایگان فرآموز نفس پاک دعوت به عمل آمد.

اجرای گروه نمایشی فرآموز نفس پاک در بوستان کوکب

گروه نمایشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در بوستان کوکب

به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در روز شنبه ۲۵ خرداد تئاتر عروسکی مبارک، توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۹ تهران در بوستان کوکب مهرآباد جنوبی برگزار شد. این برنامه راس ساعت ۱۸ در محل یاد شده به مدت ۳۰ دقیقه به منظور آگاه سازی کودکان و والدین آنها از مضرات دخانیات، برگزارگردید که با استقبال مردم در رده های سنی مختلف روبرو گردید. هدف از اجرای این برنامه  آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات وفرهنگ سازی عدم استعمال دخانیات در مکان های عمومی  و با شعار* اجازه ندهید دود نفستان را بگیرد* و همچنین آموزش به کودکان بود.

در انتهای این برنامه، ضمن معرفی فعالیت های جمعیت نشریه اختصاصی این موسسه با عنوان (کارت قرمز) همراه با برگه های عضویت در فرآموز نفس پاک در رده ی سنی ۶ تا۱۲ سال پخش، و از حاضرین برای عضویت کودکان در کلاس های رایگان فرآموز نفس پاک دعوت به عمل آمد.

اجرای گروه نمایشی فرآموز نفس پاک  در بوستان ۱۵ خرداد

گروه نمایشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در بوستان 15 خرداد

این برنامه که به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در تاریخ ۲۵/۳/۱۳۹۸ توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تهران در بوستان ۱۵ خرداد با هدف آگاه سازی کودکان و والدین آنها از مضرات دخانیات، برگزارشده بود، با نمایش کاراکترعروسکی مبارک، همراه با موزیک سنتی زنده و شاد راس ساعت ۱۷ عصر برگزار و به مدت ۳۰ دقیقه ادامه داشت.

هدف از اجرای این برنامه  آگاه سازی مردم از مضرات استعمال دخانیات و تصحیح فرهنگ غلط استفاده از قلیان در مهمانی های دوستانه و خانوادگی و قهوه خانه ها بود که با استقبال حاضرین در رده های سنی مختلف روبرو گردید.

در این برنامه، که همزمان با گروه بسیج ملی کنترل فشار خون در محل مذکور برگزار شد ضمن معرفی فعالیت های جمعیت نشریه اختصاصی این موسسه با عنوان (کارت قرمز) همراه با برگه های عضویت در فرآموز نفس پاک در رده ی سنی ۶ تا۱۲ سال پخش، و از حاضرین دعوت بعمل آمد که با عضویت کودکان خود در این مرکز آنان را از مضرات مصرف دخانیات آگاه ساخته و همچنین از سایر کلاس های رایگان این مرکز بهره گیری نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟