اخبار زنان و دخانیات

جشن گرامیداشت هفتۀ سراهای دانشجویی

جشن گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی با برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت این رویداد، در روز سه‎شنبه ۱۰ اردیبهشت ‎ماه سال جاری، از ساعت ۲۱ الی ۲۳ و با حضور دکتر محمدرضا مسجدی، فوق‎تخصص ریه و دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران؛ دکتر ندا گلیجانی‌مقدم، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ زهرا صدر مدیر واحد زنان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران؛ محبوبه اژدری، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه؛ نرگس میرمعینی، معاون مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و یک‎صدوپنجاه نفر از دانشجویان عضو سراهای دانشجویی در سالن آمفی‌تئاتر گلستان ۴ سرای فرزانگان دانشگاه الزهرا (س) برگزار گردید.
مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید، با سخنرانی آقای دکتر مسجدی آغاز گردید. وی ضمن اعلام مضرات دود ناشی از سیگار و قلیان برای فرد و اطرافیان، به بیان آمار بیماری‏های ناشی از مصرف دخانیات پرداخت و در ادامه با پرسش از دانشجویان حاضر در مراسم خواست تا راهکارها و مهارت‎های ارتباطی برای جایگزینی مصرف دخانیات را بیان نمایند. و بنا گردید برای بهترین پاسخ‎ها هدایایی درنظر گرفته شود.
سپس زهرا صدر نیز به بیان مطالبی چند درخصوص تأثیرات مخرب دود سیگار بر روی مادران باردار و جنین پرداخت.
این مراسم با اجرای موسیقی توسط دانشجویان کانون موسیقی دانشگاه الزهرا (س) و نقالی مجری برجستۀ رادیو خانم بهاره جهاندوست و همچنین اجرای مسابقه مشاعره و شعر طنز به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟