آموزشاخبارواحد آموزشویژه

نشست عمومی اعضای شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر برگزار شد

با همکاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی

روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی، نشست عمومی اعضای شبکه با حضور اکثریت آن ها به میزبانی انجمن حمایت از بیماران کلیوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» به نقل از شبکه، در ابتدا دکتر پناهی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی و عضو هیئت مدیره شبکه گزارشی از فعالیت های انجمن متبوع خود را ارائه کرد.

دکترمسجدی مدیرعامل شبکه، با برشمردن نکاتی چند از فعالیت های شبکه در سال ۱۴۰۲، برگزاری چنین نشست های دوره ای به میزبانی اعضاء را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد که حاصل این جلسات به هم افزایی بیشتر و بسط گفتمان سلامت که از اهداف اصلی شبکه است، بیانجامد.

سپس وی با تأکید بر توان بالقوه اعضای شبکه، توصیه هایی در جهت استفاده از راهکارهای خلاقانه با اتکاء بر توانمندی های مورد اشاره برای شناساندن هر چه بیشتر شبکه کرد.

در ادامه دکتر امیرکامران نیکو سخن رئیس هیئت مدیره شبکه گزارشی از همکاری طرح های پاد و سلامتیار ارائه کرد و بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی برای بیماران و پزشکان جهت ترویج سبک زندگی سالم تأکید کرد.

در پایان نمایندگان م هر کدام از اعضاء حقوقی به معرفی فعالیت های انجمن خود و همچنین ارائه راهکارهایی در جهت تعیین خط مشی شبکه برای سال ۱۴۰۳ پرداختند و مقرر شد ضمن تهیه یک کتابچه در دو سطح بیماران و پزشکان کارگاه هایی نیز با همکاری شهرداری تهران و انجمن های علمی برای پزشکان و بیماران برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟