اخبارویژه

فعالیت های ضد دخانی با همکاری مراکز دینی

جلسه هیات امنای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در ۱۵ شهریور با حضور محمد رضا مسجدی دبیر کل «جمعیت»، حجت الاسلام سید حسن معین شیرازی رییس هیات مدیره «جمعیت»و حجت الاسلام مصطفی مرسلی، دکتر محمدحسن تبرائیان، حاج محمود لولاچیان، حاج ولی اله چه پور، دکتر غلامعلی افروز بعنوان اعضای هیئت امنا وسایرین در سالن جلسات این موسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت» در ابتدای این جلسه به خاطر از دست دادن برخی از اعضای هیات امنای  این سازمان مردم نهاد مراسم یادبود کوتاهی همراه با تلاوت قرآن انجام شد. بعد از آن دبیر کل «جمعیت» با اشاره به بزرگداشت ایام محرم، تاکید کرد: این ایام بهترین فرصت است که فعالیت های ضد دخانی توسط بانیان این مراسم و سایر افراد خودجوش انجام شود. افرادی که در این ایام تریبونی در دست دارند می توانند در کنار مراسمشان مردم رانیز از مضرات استعمال دخانیات و آسیب ها و پیامدهای آن صحبت کنند. بنابراین مبلغان دینی و مذهبی به عنوان تاثیرگذارترین تریبون در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی می توانند نقش موثری را مثل همیشه ایفا کنند.

فعالیت های ضد دخانی با همکاری مراکز دینی

 

محمد رضا مسجدی در ادامه با ارایه گزارش فعالیت های این سازمان مردم نهاد در سال گذشته، گفت: از اعضای حاضر در این جلسه خواستاریم تا ما را برای رسیدن به اهداف توسعه سلامت با کنترل و مبارزه با دخانیات در جامعه یاری و حمایت کنند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟