اخباراخبار جمعیت

تبلیغات ضد دخانی با استفاده از ۷ هزار روحانی مبلغ در کشور

نماینده معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه برادران در دومین جلسه کارگروه جهت کنترل و مبارزه با دخانیات با استفاده از توان روحانیون که ۱۶ مرداد با حضور جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه برادران در قم برگزار شد، گفت: در این حوزه بیش از ۷ هزار روحانی مبلغ وجود دارد که می‌توان از توان آن‌ها در جهت کنترل دخانیات در سراسر کشور بهره برد.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، حجت‌الاسلام لواسانی در ادامه افزود: این تعداد از روحانیون می‌توانند با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند در رابطه با کنترل و مبارزه با انواع مواد دخانی همکاری کرده و مؤثر باشند. این افراد با استفاده از دانش خود می‌توانند در بحث فرهنگ‌سازی نیز در این زمینه مثمر ثمر باشند. این افراد می‌توانند در قالب رابطان سلامت جهت تسریع بخشیدن به این حرکت اجتماعی، فرهنگی و بخصوص سلامت گام بردارند.

در ادامه حجت‌الاسلام رباطیان نماینده «جمعیت» در حوزه‌های علمیه قم ضمن معرفی علیمددی مسئول نمایندگی «جمعیت» قم، با اشاره به مضرات دود دست‌دوم سیگار افزود: دود دست‌دوم سیگار علاوه بر خسارت‌های جسمی، سالانه بیش از یک‌میلیون نفر مرگ‌ومیر در دنیا را به خود اختصاص می‌دهد که علاوه بر خسارات جانی، بار اقتصادی زیادی به جامعه تحمیل می‌کند. این مسئله حق‌الناس است که باید به آن توجه جدی شود؛ بنابراین ما خواستار مشارکت بیشتر میان حوزه‌های علمیه با این سازمان مردم‌نهاد هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟