اخباراخبار جمعیت

همکاری مشترک «جمعیت» با شبکه کوثر نت حوزه علمیه خواهران

آقای سلطانی کارشناس شناسایی و ساماندهی دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران در جلسه ای که ۱۶ مرداد با حضور«جمعیت» و در قم برگزار شد، با اعلام آمادگی جهت همکاری این شبکه با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات جهت کنترل دخانیات در کشور گفت: همکاران ما جهت انتقال اطلاعات و پیام‌های این سازمان مردم نهاد در فضای مجازی و نیز جلسات مذهبی که برگزار می شود، اعلام آمادگی می کنند.

به گزارش روابط عمومی «جمعیت»، نماینده «جمعیت» در حوزه های علمیه قم در این جلسه ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل خواستار همکاری شبکه کوثر نت با ۱۰ هزار نفر عضو جهت انتقال اطلاعات مربوط به مبارزه  وکنترل دخانیات شد و افزود: از توان بانوان مبلغه می توان پیام های ضد دخانی را به سراسر جامعه انتقال داد.

حجت‌الاسلام رباطیان در ادامه، افزایش آمار مصرف دخانیات در بانوان را نگران‌کننده دانست و گفت: بسیاری از زنان ما از مضرات استعمال دخانیات، بخصوص قلیان آگاه نیستند. بنابراین از طریق بانوان مبلغه می توان این آگاهی و دانش را به زنان جامعه جهت کاهش مصرف و جلوگیری از شیوع بسیاری از بیماری ها انتقال داد.

علیمددی مسئول نمایندگی «جمعیت» قم ضمن ارائه تاریخچه تشکیل نمایندگی قم، به فعالیت ها انجام شده در شش ماه گذشته پرداخت و با اعلام آمادگی همکاری با حوزه علمیه خواهران در زمینه های مرتبط با دخانیات، بر نقش مهم بانوان مبلغه تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟