اخباراخبار جمعیت

دیدار مشاور فرهنگی قائم مقام صدا و سیما از جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی مشاور فرهنگی قائم مقام صدا و سیما طی بازدیدی از واحد های مختلف جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با حضور علی عطا طاهری دبیر اجرایی و مجتبی کریمی نماینده پارلمانی جمعیت تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه دبیر اجرایی جمعیت ضمن تشریح فعالیت های جمعیت خواستار نقش پر رنگ تر  صدا و سیما در فعالیت های ضد دخانی شدند و افزودند با مشارکت هرچه بیشتر رسانه ملی و انتشار اخبار این موسسه قطعا با کاهش تقاضای دخانیات از طرف مردم روبرو خواهیم شد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی ضمن ابراز تشکر از فعالیت های این موسسه علی الخصوص واحد فرآموز نفس پاک بر نقش آموزش کودکان در مبارزه با دخانیات تاکید کرده و افزود: با مشارکت و همکاری نهاد های حاکمیتی، دولتی و فرهنگی و اعمال فعالیت های فرآموز در مکان های فرهنگی از جمله مدارس می توان فعالیت های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات را به طور وسیعی در سراسر کشور گسترش داد.

وی ضمن اعلام امادگی از همکاری سازمان صدا و سیما برای تهیه گزارشی از فعالیت های  این موسسه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سازمان صدا و سیما در فرهنگ سازی و مبارزه با دخانیات اهمیت بسزایی دارد و خوشبختانه در سال های اخیر در این رسانه کمتر فیلم یا سریالی دیده می شود که در آن بازیگران را در حال مصرف سیگار به تصویر کشیده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟