اخباراخبار جمعیت

حضور جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در اولین روز از شروع هفته ملی بدون دخانیات

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بدون دخانیات با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس شورای شهر،اداره ورزش و جوانان،جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و دیگر مسئولین بخش سلفچگان از بوستان شقایق تا گلزار شهدای سلفچگان برگزار شد.

تئاتر نمایشی فرآموز نفس پاک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران

در اولین روز از هفته ملی بدون دخانیات به همین مناسبت در روز شنبه ۲۵ خرداد تئاتر عروسکی مبارک، به همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۱۷ تهران در بوستان معلم برگزار گردید.

بوستان نیلوفر منطقه 10

مشاوره، عضو گیری، پخش بروشور، نشریه و انجام تست پیکو از افراد در سنین ۱۵ الی ۲۵ سال به مناسبت هفته بدون دخانیات توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در بوستان نیلوفر منطقه ۱۰ تهران انجام شد.

گروه نمایشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در بوستان کوکب

به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در روز شنبه ۲۵ خرداد تئاتر عروسکی مبارک، توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۹ تهران در بوستان کوکب مهرآباد جنوبی برگزار شد
این برنامه راس ساعت ۱۸ در محل یاد شده به مدت ۳۰ دقیقه به منظور آگاه سازی کودکان و والدین آنها از مضرات دخانیات، برگزارگردید که با استقبال مردم در رده های سنی مختلف روبرو گردید

گروه نمایشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در بوستان 15 خرداد

این برنامه که به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در تاریخ ۲۵/۳/۱۳۹۸ توسط جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تهران در بوستان ۱۵ خرداد با هدف آگاه سازی کودکان و والدین آنها از مضرات دخانیات، برگزارشده بود، با نمایش کاراکترعروسکی مبارک، همراه با موزیک سنتی زنده وشاد راس ساعت ۱۷ عصر برگزار وبه مدت ۳۰ دقیقه ادامه داشت.

همایش پیاده روی در روستای نایه

همایش پیاده روی به مناسبت هفته بدون دخانیات در روستای نایه بخش خلجستان در مسیر امامزاده “ام سلمه و ام کلمه” برگزار شد.

تئاتر فرآموز نفس پاک به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات

تئاتر فرآموز نفس پاک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در سالن آمفی تئاتر سرای محله فدک منطقه ۸ تهران به اجرا درآمد.

پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ورامین

پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ورامین با حضور در نماز جمعه شهرستان و پخش بروشور بین نمازگزاران به استقبال هفته بدون دخانیات رفتند.

انوان فعال پارک ۱۵ خرداد شهرستان ورامین

در اولین روز از هفته بدون دخانیات سر کار خانم معاف مدیر اجرایی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان تهران همزمان با حضور در بین بانوان فعال پارک ۱۵ خرداد شهرستان ورامین ضمن معرفی کامل جمعیت و تشریح فعالیت ، جلسه آموزشی برا بانوان برگزار کردند که با استقبال خوبی به همراه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟