اخباراخبار استان ها و نمایندگاناخبار جمعیتویژه

انتقاد امام جمعه آستارا نسبت به کشت توتون در اراضی ۴۵ هکتاری توسط شرکت مجتمع تولیدی فولاد آستارا

در خطبه های نماز جمعه آستارا عنوان شد:

امام جمعه آستارا به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با اشاره به صاحب حکم تحریم تنباکو،آیت الله میرزای شیرازی نسبت به اقدام شرکت مجتمع تولیدی فولاد آستارا،مبنی بر تولید توتون و تنباکو به جای تولید آهن و فولاد در اراضی ۴۵ هکتاری شرکت مجتمع تولیدی فولاد آستارا انتقاد کرد.

به گزارش  روابط عمومی « جمعیت» به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه  شهرستان آستارا در ۱۲ خرداد ماه سال جاری با اشاره به فرصت معنوی ماه ذیقعده ضمن بیان حدیثی از امام صادق (ع) در اهمیت ذکر و یاد خدا نمازگزاران مؤمن را به پرداختن به ذکر و یاد خدا توصیه کرد و گفت: برترین ذکر آن است که خداوند را در اموری که حلال و حرام کرده است یاد کنیم.

خطیب جمعه آستارا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شصتمین سالگرد قیام خونین پانزده خرداد گفت: نقش امام خمینی (ره) در به ثمر نشاندن نهضت‌های قبلی ضد استعماری مردم ایران بسیار مهم و اثرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: نهضت‌هایی همچون تحریم تنباکو، مشروطه، ملی شدن صنعت نفت یک عنصر تمام کننده نهایی لازم داشتند که آن قیام خونین پانزده خرداد و شکل گیری نهضت و انقلاب اسلامی به رهبری مرجعیت دینی بر علیه طاغوت و رژیم ظالم و فاسد پهلوی بود.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و معنویت، وحدت کلمه و اطاعت از رهبری امام خمینی (ره) بود، گفت: اگر امروز هم این سه عنصر اساسی را حفظ کنیم بر همه طاغوت‌ها و قدرت‌های ظالم جهانی غلبه خواهیم کرد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و انقلاب جهانی ایشان خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
چطور میتونم بهتون کمک کنم ؟